انواع ماساژ و فواید آن
F a R z A d

 چه کسي دوست ندارد که ماهيچه هايش را ورز دهند و با ماساژ به بالاترين ميزان آرامش دست پيدا کند؟ ماساژ در همه جاي دنيا جزء نرمش هاي آرام بخش به حساب مي آيد و همه کشورها در حال ارتقاء آن هستند و رفته رفته اين نرمش در حال وارد شدن به چرخه سلامتي انسان است.                                                                                                               

هزاران نوع مختلف ماساژ وجود دارد که با سليقه ها و نيازهاي متفاوت مردم مطابقت دارد. در اين قسمت تعداد انگشت شماري از انواع مختلف ماساژ را براي شما آورده ايم که هر يک از شما چه يک مرد تنومند، چه فرد درحال رشد و در سنين بلوغ، همه و همه مي توانيد از آنها بهره ببريد.                                                                                                                                                                                                                                     

 ماساژهاي ملايم                                                                                                  ــــــــــــــــــــــــــــ                                                                                                                                                                                                                       ماساژ کاليفرنيايي                                                                                                                                                                                                                      ابتدا کل بدن را چرب مي کنيد و سپس ضربه هاي آرامي را پشت سر هم بر آن وارد مي کنيد. مقدار بسيار کمي فشار در اين نوع ماساژ وجود دارد.                                                                                                                                                                            فوايد: کل بدن به آرامش دست پيدا مي کند و ذهن شما نيز در حالت مناسبي قرار مي گيرد. همانطور که مشاهده کرديد اين ماساژ باعث مي شود که حالت نرمي به تمام اعضاي بدن شما دست بدهد.                                                                                                   

دليل نياز شما به آن: اگر شما در محيطي زندگي مي کنيد که دائما تحت فشار قرار داريد ماساژ کاليفرنيايي بهترين راه براي تمدد اعصاب و بدست آوردن آرامش است. اين ماساژ باعث مي شود که باتري بدن شما مجددا شارژ شود و نگراني هايتان را براي مدت کوتاهي بدست فراموشي بسپاريد.                                                                                                                                                                                                                     اِسالِن                                                                                                                                                                                                                                     اين نوع ماساژ ماهيچه ها را منبسط کرده و گردش خون را به وسيله مالش هاي طولاني مدت و ملايم تنظيم مي نمايد. با اين کار هشياري بدن شما بالا رفته و قدرت تفکر شما را به طرز شگفت انگيزي ارتقا مي دهد.                                                                                                                                                                                                        

فوايد: علاوه بر اينکه آرامش عضلات و سيستم عصبي را براي شما به همراه دارد، غدد لنفاوي و رگ هاي خوني را هم وادار مي کند که تکسين بيشتري دفع کنند و همچنين قابليت ارتجاعي بافت ها را نيز افزايش مي دهد.                                                                               

دليل نياز به آن: اگر شما در دنياي سرعت زندگي مي کنيد و نمي توانيد براي بدن خود آنطور که بايد و شايد اهميت قائل شويد اين تنها کاري است که مي تواند جواني و شادابي را تضمين کند.                                                                                                                                                                                                                                       حس درماني                                                                                                                                                                                                                             نقاطي که در دست ها و پاها از خود نسبت به يک محرک بيروني عکس العمل نشان مي دهند، به تمام نقاط بدن مي رسند و از اين طريق از فشار وارد بر اين قسمتها را کاهش مي دهند. اين ماساژ گردش خون، و عملکرد ذهن و بدن را بهبود مي بخشد.                                                                                                                                                                 

فوايد: از جمله مزاياي اين تمرين ارتقاي هشياري روحي و جسمي است. انگيزه، اعتماد به نفس و تمرکز شما افزايش پيدا مي کند.                                                                                                                                                                                                  

دليل نياز به آن: يک تغيير جزئي در دست ها و پاهاي شما مي تواند سيستم کل بدن شما را دگرگون سازد پس هر طور که شده به دنبال اين نوع ماساژ برويد. حکايات زيادي از گذشته بر جا مانده که دليل خوبي براي حمايت از اين ادعا مي باشد.                                                                                                                                                                        ماساژ تايلندي                                                                                                                                                                                                                           اين نوع ماساژ به "يوگا براي افراد تنبل" تشبيه شده که در آن تمام عضلات بدن کشيده مي شوند و مفاصل نيز باز و بسته مي شوند. اين کار را بايد از کف پاي خود شروع کنيد و کم کم آنرا به قسمت هاي بالايي هدايت کنيد.                                                                                                                                                                                                 

فوايد: متخصصان اين نوع ماساژ معتقد هستند که اگر تمرين هاي آنرا انجام دهيد، بدن شما از آن حالت خشکي در مي آيد و "سطح انرژي" بدن در حال نرمال قرار مي گيرد.                           

دليل نياز به آن: با اين کار قابليت ارتجاعي بدن افزايش پيدا کرده، سلامت تمام نقاط آن تضمين مي شود. و بيشتر به افرادي توصيه ميشود که بيشتر وقت خود را در پشت ميز صرف مي کنند.                                                                                                                         

وَتسو                                                                                                                                                                                                                                      

در اين نوع ماساژ فرد مورد نظر در داخل آب گرم دراز مي کشد و سپس قسمت هاي مشخصي از بدن او مورد ماساژ قرار مي گيرد. به دليل اينکه جاذبه در آب تا حدي کمتر مي شود ماساژ دهنده از آزادي عمل بيشتري برخوردار است.                                                                                                                                                                                      فوايد: زماني که در آب شناور هستيد بيشتر بر روي تنفس خود تمرکز مي کنيد و به همين دليل نفس هاي عميق کشيده و به آرامش بيشتري دست پيدا مي کنيد.                                 

 دليل نياز به آن: اگر مي خواهيد زمانيکه در آب شناور هستيد به آرامش کامل دست پيدا کنيد، وتسو بهترين انتخاب است.                                                                                                                                                                                                            

ماساژهاي محرک جنسي                                                                                                                                                                                                             

اين نوع ماساژ بيشتر به عنوان نوعي پيش نوازي قبل از شروع ارتباط جنسي به شمار مي رود که از تلفيق چند ماساژ مختلف بوجود آمده و باعث تحريک پوست و اندام هاي معيني از بدن مي شود.                                                                                                               

فوايد: مي تواند به عنوان تحريک مناسبي براي برقراري ارتباط جنسي باشد و مي تواند شريک زندگي شما را به خوبي تحريک کند.                                                                          

دليل نياز به آن: اگر شما براي شروع رابطه با مشکل مواجه هستيد و شريک شما اندکي سرد مزاج است ماساژهاي محرک جنسي مي توانند گزينه خوبي براي شروع باشند.                                              &nb

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 223
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 36783
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1