10 دروغی که مردان به زنان می گویند
F a R z A d

 از آنجایی که در مورد دروغهای سخن به میان آوردیم عدالت و مساوات را در  آن دیدیم که 10 دروغ شایع مردان به زنان را نیز بازگو نماییم.

 

 دروغ شماره 10

 اصلا چاق نیستی

 

حتما برای شما خیلی پیش آمده که قبل از رفتن به میهمانی  بعد از ساعتها از اتاق خواب بیرون می آیید و از  همسرتان سوال می کنید: " توی این لباس چاق به نظر نمیام؟ " بهترین جواب: " نه اصلا"، برعکس خیلی هم خوشگل شدی" این تنها پاسخی است که آقایان می توانند جان سالم بدر ببرند. آنها از دادن پاسخهای متفرقه خود داری مینمایند چون ممکن است در اتاق با شدت بسته شده و به سر و صورتشان صدمه وارد شود.

 

 دروغ شماره 9

 من از دیدن زنهای زیبا توی فیلم  لذت نمی برم

 

دیدن زنهای زیبا و هوس انگیز در فیلمها از جمله مواردی است که کمتر مردی می تواند لذت دیدنش را حاشا کند. این دروغ  باعث می شود که احساس کنید همسرتان فقط شما را لایق تحسین می انگارد و دیگران در نظر او بی اهمیت جلوه می کنند.

 

 دروغ شماره 8

 دربارش بعدا" صحبت می کنیم

 

این عبارت کوتاه همسر شما را از یک بگو مگو و یا جر و بحث احتمالی خلاص می کند. در بسیاری از موارد همسرتان نمیخواهد در موردش بعدا" صحبت کند  او هرگز نمیخواهد. این جمله باعث خواهد شد بخاطر مسائل کوچک و بی اهمیت مجادله و نزاع صورت نگیرد.

 

آقایان باید بدانند که گرچه این یک ابزار قوی و کارآمد بحساب می آید ولی زیاد استفاده کردن از آن باعث برملا شدن موضوع و لو رفتن قضیه خواهد شد.

 

دروغ شماره 7

  تو منو یاد جنیفر لوپز می ندازی

 

 نهایت تعریف همسرتان از شما این دروغ بسیار بزرگ میباشد. مقایسه شما با یکی از زیباترین ستارهای سینما می تواند اعتماد به نفس شما را بالاببرد. اگر شما واقعا" به این زیبایی هستید باید به همسرتان تبریک گفت.

 

همه زنها زیبا هستند اما نباید نعنا داقش را زیاد کرد چون ممکن است بیشتر ضرر برساند تا استفاده.

 

 دروغ شماره 6

  من عاشق دست پخت تو ام

 

از آنجاییکه بعضی از خانمها حتی پختن نیمرو را بدون کتاب آشپزی بلد نیستند و همسر آنها اغلب با  غذاهای سوخته سر و کله می زنند و از طرفی مرتب سخن از هنرهای آموخته از مادرشان بمیان می آورند ، این دروغ تنها راه حل تصور می شود. همسر شما این دروغ را می گوید چون پیش خودش می گوید: " حداقل خودش برام غذا پخته "

 

 دروغ شماره 5

 من به زنهای دیگه فکر نمی کنم

 

این هم یکی از انکارهای احساس برانگیز مردان می باشد. همسرتان دوست ندارد شما را اذیت کند پس راه حلی جز این نیست که  بگوید  (به دروغ یا واقعا" )  جز شما هرگز هیچ زنی توی فکرش نبوده. اگر همسرتان بگوید "هیچ زنی به زیبایی تو تا بحال ندیده ام" برایتان بسیار گوارا خواهد بود. البته آقایان باید بدانند که هیچگاه این دروغ را قبل از دروغ شماره 7 بیان نکنند.

 

 دروغ شماره 4

 من چیزی ندارم که بخوام از تو پنهان کنم

 

برخی اوقات از همسرتان گله میکنید که چرا با من حرف نمیزنی و چرا سکوت میکنی  و این فکر به ذهن شما خطور میکند که او چیزی را مخفی میکند. معمولا آقایان مسائل کاری و مشکلات روزانه خود را دوست ندارند در خانه بازگو کنند تا موجب نگرانی و ناراحتی شما شود. بنابراین بیشتر با او صحبت کنید تا او از افکار و مشغله روزانه رها شود.

 

 دروغ شماره 3

 از خرید کردن با تو لذت می برم

 

اگر بعد از یک روز طولانی، سر زدن به مغازه های متعدد، پوشیدن لباسهای گوناگون و چانه زدن ها و ساعتها معطلی، به صورت نیمه افروخته همسرتان بنگرید حتما" این جمله زیبا را از او خواهید شنید ولی صدای فشرده شدن دندانهای او نیز در این هنگام قابل تامل است.

 

 دروغ شماره 2

 عاشق معاشرت با مادرت هستم

 

بعضی اوقات کلید ورود به قلب یک زن، خانواده او می باشد. ممکن یک مرد حتی از خانواده همسرش متنفر باشد ولی بدیل عشق به همسر و  حفظ رابطه اش اینطور وانمود می کند که نهار خوردن با مادر همسرش برایش خیلی لذت بخش است. تاریخ نشان داده که کمتر مردی علاقه واقعی به خانواده همسرش بخصوص مادر همسرش دارد.

 

 دروغ شماره 1

 متاسفم

 

چنانچه همسر شما خواسته باشد از یک موقعیت خطرناک و یا بگو مگوی بیخ دار نجات پیدا کند این جمله ساده خیلی مفید خواهد بود. با این جمله خیلی ساده می توان اخم یک زن را به لبخند تبدیل کرد. کافی است به شما بگوید که متاسف است و قول می دهد عوض شود تا همه چیز با خوبی و خوشی، لااقل برای همان لحظه، تمام شود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 36647
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1