روش های متوقف کردن غر زدن خانمها
F a R z A d

 مشاور عزيز،                                                                                                                                                                                                                             به کمک شما نياز دارم. من با خداي غرولند ازدواج کـرده ام و تصور مي کنم که حتي براي يک لحظه ديگر هم نميتوانم بـا او بـه جر و بحث بپردازم و گله و شکايت ها و آزار و اذيـت هايش را تحمل کنم. از آن زمانيکه پـايم را در خانه ميگذارم تا زماني که به رخت خواب مي روم، او يـک ريز غر مي زند و متوقف هم نمي شود.                                                                          

رابـطه ما به آنجايي رسيده است که هيچ گفتگويي با هم نداريم بجز جر و بحث در مورد کارهايي که من در طول روز، هـفـتــه، ماه و يا اصلا از ابتداي زندگي مشترکمان، اشتباه انجام داده ام.                                                                                                                          

شرايط آنقدر بد شده که من حتي از رئيسم تقاضا مي کنم که مرا براي اضافه کاري نگه دارد. فکر نمي کنم شما حتي بتوانيد فکرش را هم بکنيد. من ترجيح مي دهم کار کنم تا اينکه به خانه بيايم. تصور شنيدن غر زدن هايش آنقدر استرس زاست که در حين رانندگي از محل کار به سمت خانه دچار سردرد مي شوم. ميدونم که نبايد اينطوري باشه، من بايد با خوشحالي محل کارم را به سمت منزل ترک کنم و با اشتياق کامل نزد همسرم بروم.                                          &

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 318
بازدید هفته : 365
بازدید ماه : 786
بازدید کل : 36880
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1