موی بلوند در برابر تیره: کدام جذاب تر است؟؟
F a R z A d

 آيا واقعاً نظر آقايون درمورد رنگ موي خانم ها هنوز هم به دوران ماقبل تاريخ برمي گردد؟                                                                                                                                 

براي رسيدن به پاسخ اين سوال، سايت مردمان تحقيقي جامع انجام داده است و از چهار هزار مرد بين 18 تا 34 ساله درمورد رنگ موي خانم ها (بلوند يا قهوه اي) نظرخواهي کرده است.                                                                                                                           

روز ولنتاين: بله بزرگترين شب براي قرار ملاقات هاي عاشقانه. تحقيقات نشان داده که بيشتر از 65 درصد از آقايون پولشان را براي قرار گذاشتن با يک خانم مو قهوه اي خرج مي کنند تا يک زن بلوند و اينکار البته دليل خيلي خوبي هم دارد. تقريباً همان تعداد (63 درصد) از اين آقايون ادعا کردند که وقتي شب ولنتاين با خانمهاهاي مو قهوه اي قرار مي گذارند، خيلي بيشتر به آنها خوش مي گذرد!                                                                                                                                                                                                                        

بيشتر از 87 درصد از آقايون ادعا کرده اند که با خانمهاي مو قهوه اي مي توانند بحث هاي منطقي و جدي بيشتري داشته باشند تا خانم هاي بلوند و تقريباً 75 درصد از مردهايي که روي آنها تحقيق کرديم، تصميم داشتند که با خانمي مو قهوه اي ازدواج کنند. تقريباً 80 درصد از مردها ترجيح مي دهند دختري را که موهاي قهوه اي دارد به خانه نزد خانواده شان بياورند و معرفي اش کنند تا دختري که بلوند است.                                                                                                                                                                                                  

نکته جالب توجه ديگر اين است که 75 درصد از مردها ترجيح مي دادند وقتي صبح از خواب بيدار مي شوند، خانمي مو قهوه اي کنارشان خوابيده باشد تا زني با موهاي بلوند.                                                                                                                                              همه ما مي دانيم که مردها هميشه درمورد هنرپيشه ها و ستاره هاي معروف مو بلوند يا مو قهوه اي مورد علاقه شان خيالپردازي هايي مي کنند، اما آيا مي دانيد کداميک از اين زن هاي معروف در همه اين خيالپردازي ها غالب بوده اند؟                                                                                                                                                                                 

6ماه بود که موهايم را بلوند کرده بودم اما حالا به رنگ اصلي موهاي خودم که قهوه اي است برگشته است. بحث پيرامون موي روشن درمقابل موي تيره مسخره و خنده دار است. آيا واقعاً چند تا ژن ناچيز تعيين مي کنند که يک نفر بي عقل، ساده، جذاب است يا هر چيز ديگر؟ من وقتي موهايم تيره بود، دوست پسر داشتم ولي وقتي بلوند بودم هيچ دوست پسري نداشتم. اين درحالي است که فکر مي کنم وقتي موهايم بلوند بود، وقتي در خيابان راه مي رفتم توجه بيشتري از همه طرف به سمتم جلب مي شد و مردهاي خيلي بيشتري دنبالم راه مي افتادند.                                                                                                                      

با خودم فکر مي کنم شايد موهاي بلوند ابهت بيشتري دارد و باعث مي شود هر مردي به خودش جرات ندهد و جلو بيايد و ايجاد رابطه کند و يا شايد هم مردها واقعاً ترجيح مي دهند دوست دخترشان يا همسرشان موهاي تيره و قهوهاي داشته باشد. اکثر مردهايي که اطراف من هستند من را با موهاي تيره ترجيح مي دادند اما آنهايي که واقعاً دوستشان داشتم رنگ مويم اصلاً فرقي برايشان نمي کرد. هر کسي در اين رابطه نظر خاص خودش را دارد اما واقعاً دليل آن چيست؟ از اين گذشته، مگر مو چقدر اهميت دارد؟ بايد اعتراف کنم که وقتي موهايم از بلوندي درآمد و دوباره قهوه اي شده، احساس مي کنم کمتر از وقتي که موهايم بلوند بود، جذاب هستم اما واقعاً دليل آنرا نمي دانم. شايد هم به خاطر الگوهايي که هميشه در سر داريم مثل اسکارلت جوهانسون، کريستينا آگيلرا، جسيکا سيمسون و از اين قبيل.                                                                                                                                                      بلوند هميشه رنگ موي ستاره هاي هاليوودي بوده است، البته درست است که اکثر آنها موهايشان را رنگ کرده اند تا بلوند شده است. عقيده شخصي من اين است که موي تيره خوشرنگ تر و درعين حال نامتعارف تر و مرموزتر است. به نظر من يک زني که موهاي تيره دارد بايد دوبرابر يک مو طلايي زيبا و جذاب باشد تا به چشم بيايد. اما واقعاً تا کي بايد اين موضوع برتري موي تيره و روشن يکي از بحث هاي داغ مردها باشد؟ آيا واقعاً هوش و اخلاق زنها نيست که مردها بايد به آن توجه کنند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 1 بهمن 1389برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 318
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 835
بازدید کل : 36929
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1