مخصوص خانمها 3
F a R z A d

 معمولا خانم ها به دنبال روشي هستند تا مدت زمان آرايش خود را کوتاهتر کنند. در اين قسـمت راه کــارهايي براي آرايشي ساده ظـرف مـدت زمـان 5 دقـيـقـه و يـا حـتـي کوتاهتر بيان شده است:                                                                              دقيقه اول: قـلم مـوي رنـگ بـر را بـرداشـتــه و بـر روي گـودي چشـم، کـک و مـک ها و هرگونه

کـبودي و سرخي موجود بر روي پوست بزنـيد و بـا نــوک انگشتان خود بر روي قسمت هاي ذکر

شده ضربه هاي آرامي وارد کنيد تا مواد بخوبي جـــذب پوست شما شده و نقاط مذکور را کاملا

پوشش دهند.دقيقه دوم: با پد و يا فرچه مخصوص پن کک را بـه طـور يکسان به قسمت هاي مختلف پوست

خـود بـزنـيـد. الـبـتـه ايـن کـار را با ملايمت انجام دهيد تا باعث از بين رفتن بيرنگ کننده نشود.

دقيقه سوم: قـلـمو را بـه پودر پوشش دهنده آغشته کنيد و آن را بــه زير، بالا و اطراف چشم

خود به خوبي بماليد.دقيقه چهارم: بـا استفاده از فر مژه، مژه هاي خــود را حـالت دهيد سپس از ريمل سياه رنگ

اســـتفاده کرده و آنرا تنها بر روي نوک مژه هاي خود بزنيد.                    

دقيقه پنجم: به وسيله يک رژگونه برنز رنگ، گونه و پشت چشمهاي خود را کمي تيره کنيد و در آخـر نـيـز از رژ لب مورد علاقه خود استفاده کنيد.                                                                          

با کـمـي تمرين مي توانيد مدت زمان اين کار را به کمتر از 5 دقيقه نيز برسانيد.                                   

چرا رنگ اين رژ لب مثل عکس روي جلدش نيست؟ شايد رنگش واقعا بد باشه!! اما نه، اينطورنيست. اگر رنگش واقعا بد بود شما هيچ موقع آنرا خريداري نميـکرديـد. براي اينکه رنگ واقعي رژلب ها نمايان شود بايد ابتدا بر روي لب خود زيرسازي انجام دهيد.چگونه مي توان رنگ مناسبي براي زمينه انتخاب نمود؟                                                   

براي اينکه بتوانيد رنگ مناسب و دلخواه را انتخاب کنيد، تستر را برداشته و کمي از آن را بر روي يک تکه کاغذ سفيد امتحان کنيد (اين روشي است که عکاس و فيلم بردارهاي حرفه از آن استفاده مي کنند زيرا هميشه رنگ زمينه در فيلمها نمايان مي شود) و ببينيد که آيا رنگ مورد نظر شما همين است يا خير. تشخيص رنگ بر روي پوست اندکي دشوار است در حاليکه انجام چنين کاري با استفاده از کاغذ بسيار ساده مي باشد.                                         

شما واقعا به دنبال چه هستيد؟                                                                              

ما از روي تمام تئوري هاي موجود به چند نکته اساسي دست پيدا کرديم و مي خواهيم آنها را با شما در ميان بگذاريم. از يکي از رنگهاي موردعلاقه خود مثلا قهوه اي براي زيرسازي استفاده کنيد. در اينجا به شما مي گوييم که استقاده از تون هاي مختلف چگونه مي تواند چهره شما را تغيير دهند:1- قرمز/ صورتي: باعث مي شود تا چهره شما گرمتر، قوي تر و بانفوذ تر به نظر برسد. البته بايد توجه داشته باشيد که اين رنگ باعث مي شود تا تمام رنگ هاي قرمز صورت بيشتر نمايان شود بنابراين در استفاده از اين رنگ کمي محتاط تر عمل کنيد.          2- زرد / نارنجي: رنگهاي گرم و ملايم مي باشند و براي پوست هاي کمي تيره مناسب هستند. البته اگر رنگ پوست شما به زردي گرايش دارد بهتر است از پيش زمينه سبز / آبي براي زيرسازي استفاده کنيد و از رنگ زرد هم بيشتر از نارنجي استفاده کنيد زيرا رنگ نارنجي باعث مي شود تا رنگ پوست شما تا حدي به سمت خاکستري و کبود گرايش پيدا کند. 3- سبز / آبي: يکي از رنگ هايي که مي تواند به چهره شما ژرفا بخشد، قدرت نفوذ را بالا برده و قيافه چشمگيري به شما بدهد رنگ سبز/آبي است. البته استفاده بيش از اندازه نيز ممکن است اين تصور را ايجاد مي کند که انگار شما در حال راه رفتن زير نور لامپ مهتابي هستيد!!                                                                                                                           

 4- نقره اي / خاکستري: اين رنگ به چهره شما شفافيت و ملايمت اضافه مي کند و براي استفاده روي پيش زمينه هاي روشن بسيار مناسب است به همين دليل اين روزها طرفدارهاي بسيار زيادي دارد و رنگ رژهاي زيرسازي شده را نيز ملايم و براق مي کند. فقط بايد مراقب باشيد که بيش از حد به سمت خاکستري/آبي متمايل نشود زيرا باعث آشکار شدن گودي هاي زير چشم مي شود. 5- سبز: هه هه ؟! سبز؟؟ بله، بعضي وقت ها. مارک هاي خيلي معروف سبزهاي بي نظيري توليد مي کنند که معمولا با رنگ هاي تون آبي ست هستند. استفاده از اين رنگ شما را فانتزي مي کند. البته در ساير قسمت هاي صورت نيز بايد از رنگهاي بيشتري استفاده کنيد. ( هميشه رنگ هاي مايل به قرمز طرفدارهاي زيادي دارند...اما در ميان آنها رنگهاي سبز فوق العاده اي نيز ديده مي شوند...فقط کافي است روي رنگ لبها دقت گنيد)               طرز استفاده از رژلب      

هر رنگ پوستي که داريد و حتي اگر آنرا دوست نداريد( مثل گودي هاي آبي و خاکستري دور چشم و برخي کبودي هاي موجود بر روي پوست صورت) سعي کنيد هيچ گاه رنگ پوست و رژلبتان يکسان نباشد زيرا مثل اين است که شخصي پوست خود را برنزه کند و بعد هم لباس قرمز بپوشد. اين کار باعث مي شود تا قيافه شما به بدترين حالت ممکن درآيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 1 بهمن 1389برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 36676
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1