با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید
F a R z A d

 


با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت، شرکت گوگل به صورت رسمی سرویس Google MapMaker را راه اندازی کرد. این سرویس به کاربران اجازه اضافه کردن و یا ویرایش مکان‌ها را داده و در ابتدا این سرویس در کشور آمریکا قابل استفاده بوده و به زودی تمامی کاربران در سراسر جهان قادر به استفاده از آن خواهند بود(در حال حاضر در ایران نیز قابل استفاده است).

قبل از ارائه مپ میکر، گوگل اعلام کرده بود که تنها در حدود ۱۵ درصد از مردم در تعیین جزئیات نقشه های آنلاین محل زندگی خود مشارکت داشته اند که غول دنیای جستجو امیدوار است تا این رقم را به ۳۰ درصد برساند. مپ میکر به کاربران کمک خواهد کرد تا در همه ۱۸۳ کشور و منطقه در سراسر جهان به ویرایش مناطق و لوکیشن منطقه خود بپردازند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سیستم جدید گوگل امیدوار است تا بتواند ثبت دقیقی از نقشه های شهرهای کوچک، شبکه های جاده‌ای فرعی، مسیرهای دوچرخه سواری و دانشگاه های کوچک داشته باشد که پیشتر هیچ گاه ثبت آنلاین نمی‌شدند و بدین ترتیب سرویس نقشه‌های گوگل و گوگل ارث کامل‌تر می‌شود بطوریکه میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان بتوانند با خیالی آسوده از این نقشه‌ها بهره‌مند شوند.

ترتیب کار بدین صورت است که ابتدا مطمئن شوید سرویس مربوطه برای محل شما فعال است و سپس بعد از اینکه شما نقشه را ویرایش کردید در ابتدا این ویرایش مخفی بوده تا گوگل به بررسی ویرایش شما بپردازد و سپس در عرض چند دقیقه ویرایش شما به نقشه اضافه خواهد شد. در ضمن شما می‌توانید به صورت مستقیم تصویر یک خیابان یا محلی را وارد کرده و به ویرایش مناطق مورد علاقه خود بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر و برای تماشای یک نمونه ویرایش به اینجا مراجعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 318
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 36905
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1