مانند یک میلیونر رفتار کنید
F a R z A d

 پس شما هم بالاخره به درآمد خوبي دست پيدا کرده ايد و مي خواهيد آنرا به همه دنيا نشان دهيد. بايد هم اينگونـه باشد. اما اگر پولداري را در خريدن يک اتومبيل زرق و برقي، کت و شلوار شيک و شبهاي پر خرج در شهر مي دانيـد، در تفکر خود تجديد نظر کنيد.                                                                                                                                                    

يک فرد ثروتمند زيرک براي از پيش بردن ثروتش کار مي کند، بنابراين آنرا عاقلانه بنمايش مي گذارد. اگر فقط خود نمايي کنيد، طولي نخواهد کشيد که به جرگه هزاران هزار بدهکار ديگر خواهيد پيوست.                                                                                                                                                                                                                         البته نکات زير بايد بر طبق درآمدتان تنظيم گردد. با اينـحـال بوسيله اقتباس نمودن عادات ميليونرهـا مي تواند به يکي از آنها تبديل شويد.                                                                                                                                                                                   

1- ريسک کنيد                                                                                                                                                                                                                          

ريسک کردن بخشي از کسب درآمد است. هر سرمايه گذاري به شما خواهد گفت که هر قدر ريسکي بزرگتر باشد، ميزان سرمايه برگشتي بالقوه آن بيشتر خواهد بود. افراد با برگزيدن راه امن پولدار نمي شوند. اين مخاطره طلبي هاي حساب شده و دقيق است که ميتواند يک شخص را به نتيجه برساند. اگر براي خود بيشتر ميخواهيد، بايد سربازي شجاع باشيد. اطرافيان شما را بدليل استفاده از فرصتهاي مخاطره آميزه و در عين حال سودآور مورد تحسين قرار خواهند داد.                                                                                                                                                                                                                              2- هوشيارانه سخاوتند باشد                                                                                                                                                                                                         

هوشيارانه سخاوتمند بودن بدان معنا نيست که بايد براي همه افرادي که دور و برتان هستند نوشيدني بخريد. کشيده شدن بسوي چنين عاداتي شما را مستقيما راهي مسکين خانه خواهد کرد. براي دوستان و همکارانتان ريخت و پاش کنيد، اما نه بطور هميشگي و فقط هر از چندگاهي. اگر قدرشناس بوده و ارزشش را داشته باشند، اين سخاوتمندي شما را بخاطر سپرده و روزي دو برابر آنرا جبران خواهند کرد.                                                              

 نوعدوست و خيرخواه ديگران باشيد؛ پرداختن پول به افراد مستحق ميتواند منجر به سرشناسي و شناخت شما گردد. کمک هزينه هاي تحصيلي و وجوه خدا پسندانه هميشه منتسب به افراد سخاوتمند ميباشند. در اين صورت ميتواند خواستار معافيت مالياتي نيز بشويد.                                                                                                                                              3- با افراد ممتاز جامعه ارتباط برقرار کنيد                                                                                                                                                                                           

ارتباط يک مسئله است، ارتباط با افراد شايسته مسئله اي ديگر. شما بايد حداکثر تلاش خود را براي نزديک شدن به افرادي که داراي نقدينگي و گردش مالي بالايي ميباشند بکار بنديد. آنها را تماشا کرده، از آنها بياموزيد و سعي کنيد به بخشي از گروه آنها تبديل شويد. توسط آميختن با نخبگان ميتوانيد کتابچه اي حاوي مشخصات و خصوصيات افراد سرآمد براي خود تهيه کنيد. حتي ممکن است به اطلاعاتي مفيد که منجر به درآمد بيشتر شما گردد دست يابيد.                                                                                                                                           

4- بر سرمايه گذاري هاي خود نظارت کنيد                                                                                                                                                                                         ثروت مستلزم کار و تلاش است. دارايي ها همانند کودکان ميباشند. اگر مراقبشان نباشيد ممکن است ناگهان سرکشي کنند.  پلهو به پهلو با شرکتهايي که در آنها سهام داريد حرکت نموده و نحوه عملکرد آنها را مورد بررسي قرار دهيد. مجلات، نشريات و مقالات اقتصادي را مورد مطالعه قرار دهيد. از کارشناسان و مشاوران مالي کمک بگيريد. با اين عمل اطلاعات پولي خود را غني و پر بار خواهيد نمود: يک خصوصيات ضروري براي ميليونرها.                                                                                                                                                            5- دور انديشي را پرورش دهيد                                                                                                                                                                                                       انسان ميليونر خواسته هاي خود را برآورده ميکند چرا که ديدگاه شگفت انگيزي نسبت به فرصتها دارد. او روند کار را در حال توسعه مي بيند و ميتواند اتفاقات سودمند بعدي را پيش بيني کند. اين پيش گويي لزوما ذاتي و بالفطره نبوده بلکه بوسيله مطالعات مداوم در مورد بازار که منجر به تبديل دانش به حس ششم ميگردد، بوجود مي آيد. چشمهاي خود را براي فرصتهاي ايجاد درآمد تيز کنيد.                                                                                                                                                                                                                                  6- امور را محول کنيد                                                                                                                                                                                                                   شما نمي توانيد در هر کاري شماره يک باشيد، اما ميتوانيد بهترين وکالت دهنده باشيد. بجاي اتلاف وقت براي آموختن همه چيز، افراد ماهر را براي انجام کارها مورد استفاده قرار دهيد. اگر مشکل مالياتي داريد، آنرا به دست يک حسابدار زبده بسپاريد. اگر مسئله اي قانوني وجود دارد، يک وکيل استخدام کنيد. پول بطرز صحيحي خرج خواهد شد زيرا از اتلاف وقت شما جلوگيري نموده و از بروز اشتباهات احتمالي ممانعت بعمل خواهد آمد. واگذاري امور خصوصيت اصلي يک مدير خوب بشمار ميرود. اين را بخاطر داشته باشيد.                                                                                                                                                                             

7- متمرکز بمانيد                                                                                                                                                                                                                        

انسان ثروتمند براي خود ماموريتي شفاف با اهدافي استوار در نظر ميگيرد. او نگاهي مصصم و پايدار به نتيجه کارش داشته و هرگز از مسير خود تغيير جهت نمي دهد. همين کار را انجام دهيد: ديدگاه شخصيتان و نحوه رسيدن به آنرا بنوسيد. هرگاه در مشکلات کوچک روزانه گرفتار آمديد، آن اهداف را به خود يادآوري کنيد. به هر مسئله اي که برخورد کنيد، ديدگاهتان شما را با انگيزه نگاه خواهد داشت.                                                                                                                                                                                                            

 8- خريدهاي خود را ارتقاء دهيد                                                                                                                                                                                                     

 آنچه را که سزاوارش هستيد به خود بدهيد: يک اتومبيل جديد، بهترين اتاقي که ميتوانيد در يک هتل رزو کنيد، يا واگن درجه يک در قطار. با اينکه يک ميليونر پولش را عاقلانه خرج ميکند، ميداند خوب است که انسان با خودش هميشه خوش رفتاري داشته باشد.                                                                                                                                                         9- سرگرميهاي بخصوصي داشته باشيد                                                                                                                                                                                            ثروت مترادف است با مهارت. اگر مهارت خاصي نداشته باشيد بسختي ميتوانيد در زمره افراد نخبه و ممتاز قرار بگيريد. بنابراين خود را با سرگرميهاي مختلف مشغول کنيد تا در چنين موقعيتي قرار بگيريد. عضو يک باشگاه درجه يک بيليارد يا بولينگ شويد. از رستوران، نوشيدنيها و امکانات خوب آنجا لذت ببريد. زمانيکه بهترين هستيد و بهترينها را انجام ميدهيد بسيار بيشتر مورد احترام و توجه قرار خواهيد گرفت.                                                                                                                                                                                                             

پول به دنبالش خواهد آمد                                                                                       ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                                                                                                                                                                                                        

وانمود کنيد تا بدستش آوريد. اين نکته کوچک تقريبا در مورد همه چيز صحت دارد و موفقيت نيز مستثني از آن نيست. اگر ميتوانيد همگي عادات گفته شده در بالا را در زندگي خود اعمال کنيد، نگرش مورد نياز را کسب خواهيد نمود. پول جذب افرادي ميشود که ميدانند چگونه بايد با آن رفتار کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 2:12 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 36589
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1