F a R z A d

 اگر از پس انجام چنین کاری برایید بالطبع خیلی خوشحال می شوید. شاید این اتفاق به این خاطر روی داده که شما دهان خود را نا بجا باز کرده اید و حالا مجبور هستید با خانم دیگری ارتباط برقرار کنید که اصلا او را دوست نمی دارید. این کار واقعا احمقانه است. او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی هنوز هم احساس می کنید که او را دوست دارید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : F a R z A d

 برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : F a R z A d

 از زبان خودشان بشنویم.....

 

خانم ها و آقایون کم کم با هم موافق می شوند که بر سر مسائل مهم با هم مخالفند. به عنوان مثال، آقایون به هیچ وجه هنگام تماشای سریال "نرگس" گریه نمی کنند و خانم ها هم هیچ گاه زمان تماشای "لورل و هاردی" نمی خندند. 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : F a R z A d

 از آنجایی که در مورد دروغهای سخن به میان آوردیم عدالت و مساوات را در  آن دیدیم که 10 دروغ شایع مردان به زنان را نیز بازگو نماییم.

 ...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : F a R z A d

 خانم ها معمولاً به من میگویند که آقایون هیچوقت متوجه منظور آنها نمیشوند و آنها هم دقیقاً نمی دانند که آقایون دنبال چه هستند و واقعاً چه می خواهند. در گذشته برای خشنودی آنها تلاش می کردند اما الان دیگر آن روش مؤثر نیست، یا به این تلاش خود ادامه می دهند و یا آنها را ترک می کنند. اینروزها برای خیلی از خانم ها دیگر مهم نیست که آقایون دنبال چه هستند، چون از آزادی نسبی که به آنها داده شده احساس رضایت میکنند. و تا زمانی که مردشان آنها را بخواهد همه چیز خوب است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : F a R z A d

 همـه مــا ممکن است گاهي اين احساس را کرده باشيـم که در حضور يک خانم در حال پرت و پلا گويي هستيم.اين کـار بــاعث مي شود که او شديدا حوصله خود را از دسـت بـدهـد. چـنـين صـحـنـه هـايـي بـارهـا و بارها در فيلم هاي تلويزيوني تکرار شده اند، شما بايد بر ترسـهـاي خود غلبه کنيد تـا کسـي به خود جرات ندهد تا مارک "غير جذاب" را بر روي شما بچسباند...                                                                                                                                   



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : F a R z A d

 از ديرباز بشر به پديده عشق علاقه مند بوده است اما تـا امـروز تعريف دقيق و فراگيري از عشق که بتــوانـد هـمه را قانع سازد ارايه نگرديده است. برخي معـتقدنـد کـه بـطـور  غريزي عشق را مي شناسند بنابراين اصلا زحمت تعريف کـردن آن را بـه خـود نـمي دهــنـد. امـا درسـالـهـاي اخـيـر دانشمندان تـحـقـيـقـات گـسترده اي درباره عشق صورت داده و به يافته هاي بسيار جالبي نيز دست يافتـه انـد. از جمله آنها مـيـتـوان به فرضيه: "مثلث عشق" اشاره کـرد. اين فرضيه عشق را به سه مولفه تقسيم بندي مـيـکنـد: صميميت، شهوت(هوس) و تعهد...                                                                                                                                   



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 10:47 ::  نويسنده : F a R z A d

 مشاور عزيز،                                                                                                                                                                                                                             به کمک شما نياز دارم. من با خداي غرولند ازدواج کـرده ام و تصور مي کنم که حتي براي يک لحظه ديگر هم نميتوانم بـا او بـه جر و بحث بپردازم و گله و شکايت ها و آزار و اذيـت هايش را تحمل کنم. از آن زمانيکه پـايم را در خانه ميگذارم تا زماني که به رخت خواب مي روم، او يـک ريز غر مي زند و متوقف هم نمي شود.                                                                          
رابـطه ما به آنجايي رسيده است که هيچ گفتگويي با هم نداريم بجز جر و بحث در مورد کارهايي که من در طول روز،

...                                                        



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : F a R z A d

 همانطور که مي دانيد خانم ها و آقايون به شيوه يکسان با طرف مقابل گفتگو نميکنند و اصطلاحاً در هنگام مکالمه روي طول موج يکساني قرار ندارند. خوب اين مقوله براي هيچ يک از شما مبحث جديدي نيست . با اين وجود در مقاله اي با نام "آيا مي توانيم با هم صحبت کنيم" که در ماه دسامبر در مجله "نسل نو" به چاپ رسيد، نگرش هاي جديدي پيرامون اين مبحث در اختيار خوانندگان قرار گرفت...                                                                                          



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : F a R z A d

 کانتورینگ یکی از مراحل آرایش میباشد که نواقص اجزاء صــورت را میپوشاند. شما با این تکنیک قادر خواهید بود چهره خود را به فرم ایده آل نزدیک سازید.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : F a R z A d

 نور خورشید به 3 صورت تابش گرمایی، نور مرئی و اشعه ماورای بنفش به زمین می رسد. اشعه ماوراء بنفش بر حسب طول موج به دو نوع UVA و UVB تقسیم میگردد. در معرض نور خورشید قرار گرفتن بتدریج به بافت پوست شما آسیب میرساند که ترتیب این آسیب به این شرح میباشد:

1- آفتاب سوختگی

2- التهاب و پوست پوست شدن پوست

...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : F a R z A d
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : F a R z A d

 

شما می توانید از این برنامه های رایگان برای ویرایش و مدیریت تصاویر و مجموعه عکس های دیجیتال خود استفاده نمایید.

اگر شما هم یک دوربین عکاسی دیجیتال و تعداد زیادی عکس دارید که می خواهید تمام عکس ها را ویرایش و مدیریت کنید، می توانید از این 10 برنامه ی کاربردی رایگان در این زمینه کمک بگیرید. اگر به دنبال یک برنامه ی عالی برای ویرایش تصاویر هستید، یا برنامه ای برای مدیریت تصاویر با ابزارهای مفید از جمله یافتن موارد تکراری در میان عکس ها، این برنامه های رایگان را دانلود کرده و از آن ها استفاده نمایید.

برای ارسال مطالب جدیدبه ایمیل شما لطفا درخبرنامه ما عضو شوید.

نظر یادتون نره



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : F a R z A d
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 5:14 ::  نويسنده : F a R z A d

 به عقیده ی بیشتر افراد ، قد بلند مشخصه ی بسیار خوبی است و پسران ما عموماً آرزو دارند بلندتر و درشت اندام تر باشند. اما بلند قد شدن به عوامل متعددی بستگی دارد. سایز بدن افراد نتیجه ای از تداخل عوامل داخلی و محیطی در طول دوران رشد است. عوامل داخلی تعیین کننده قد ، فاکتورهای ژنتیکی است که فرد از والدینش دریافت می کند و قابل تغییر نیست ، عوامل محیطی تاثیر گذار نیز عبارتند از : تغذیه ، آب و هوا ، اقلیم و بیماریها و .... مثلاً شواهد موجود نشان می دهد نزدیکی یا دوری به خط استوا در اندازه بدن افراد موثر است                                                                     ...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : F a R z A d
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 939
بازدید کل : 36099
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1