F a R z A d

 شخصی که به سمت قسمت روشن زندگی گرایش دارد، نیمه پر لیوان را می بیند نه نیمه خالی آنرا، و باور دارد که چیزهای غیر ممکن را می توان ممکن ساخت، به عنوان یک فرد خوش بین شناخته می شود. لغت خوش بینی از کلمه خوش بین آمده که ریشه آن در لاتین optimum میباشد که معنای بهینه و آخرین حد مطلوب را می دهد. خوش بینی صرفاً این معنا را القا نمیکند که برخی اهداف دست نیافتنی هستند مگر اینکه شما بیشترین میزان تلاش را از خودتان نشان دهید؛ بلکه خوش بینی یعنی تمام غیر ممکن ها، ممکن هستند، مگر اینکه خلافش ثابت شود. یک ضرب المثل فرانسوی می گوید: "اگر اعتقاد به غیر ممکن بودن چیزی داشته باشید، آنگاه آن مطلب غیر ممکن خواهد شد."

 



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : F a R z A d

 آیا تا کنون احساس دلتنگی، افسردگی، طردشدگی، بی ارزشی و تنهایی را تجربه کرده اید؟ آیا با محیط و افراد پیرامون خود احساس بیگانگی می نمایید؟ آیا احساس می کنید کسی در کنار شما نیست تا بتوانید تجربیات و احساسات خود را با وی درمیان بگذارید؟



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : F a R z A d

 قرار ملاقاتی در آینده نزدیک دارید؟ یا یک جلسه کاری؟ شاید هم باید پیش روی همه دانش آموزان کلاستان کنفرانس بدهید؟

آرامشتان را از دست داده اید. یکجا بند نمی شوید. با انگشتانتان بازی می کنید. کف دستانتان کمی عرق کرده است. اصلاً حس خوبی ندارید. احساس اضطراب می کنید. 



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : F a R z A d

 در اتاق بیشتر افراد و در مقابل آینه ها شیشه های قد و نیم قد دئودرانت، مام و عطر وجود دارد. شما کدام یک از این محصولات را استفاده می کنید ؟
 



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : F a R z A d

  UPS

در واقع مخخف یو پی اس  unseasing power supply یا همان UPSاست.(منابع تغذیه بدون وقفه) فرقی هم بین UPS و مدار برق اضطراری وجود ندارد. فقط در نحوه ارسال برق تفاوت دارد یکی با ژنراتور و یکی هم با مدارات الکترونیک کار میکند.



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : F a R z A d

 PCI Expressنسل بعدي درگاه كارت هاي گرافيكي:

تكنولوژيPC در 10 سال گذشته پيشرفت عظيمي داشته و برخي از اجزا آن اكنون نسبت به گذشته خود كاملا متحول شده است. گرافيك كامپيوتر از جمله بخشهاي PC‌ مي باشد كه در طي اين چند سال تغييرات عمده اي داشته است. گرافيك كامپيوتر در ابتدا براي انتقال اطلاعات از يك اسلات ISA‌ استفاده مي كرد كه اين اسلات متصل به باسي با نام باس ISA بود. اين باس داراي ...



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 18:30 ::  نويسنده : F a R z A d

 تحقیقات بسیاری برای کشف فواید مختلف گوش دادن و نواختن موسیقی انجام گرفته است. مشاهده ی شواهد بسیاری که همه نشاندهنده ی تاثیرات مثبت موسیقی بوده اند، از خاصیت تسکین بخش آن بر اوضاع روانی انسانها گرفته تا تسریع رشد جنین در شکم مادر، باعث شده انسانها پی به قدرت شگرف موسیقی ببرند.

 



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : F a R z A d

معرفي قطعات سخت افزاري كامپيوتر



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : F a R z A d

 تهران شركت MEANWELL تايوان با سابقه توليد 26 سال، بهترين كيفيت و قيمت را در منبع تغذيه سوئيچينگ ارائه كرده و بهترين انتخاب در بازار ايران ميباشد.



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : F a R z A d

 برای برخی از ما ابراز احساسات کمی دشوار است و خیلی ها هم اصلاً دوست ندارند که احساساتشان را به زبان بیاورند. این مسئله برای دوستان یا همسران این افرد خیلی سخت است چون وقتی مشکلی پیش می آیند نمی فهمند که اشکال کار کجاست. سوء تفاهمات روی هم جمع شده و این تصورات نادرست باعث پژمرده شدن و کمرنگ شدن تدریجی رابطه خواهد شد. در این مقاله نکاتی را برایتان عنوان می کنیم که به شما کمک می کند کاری کنید تا طرف مقابلتان حرفهایش را رک و راست به شما بگوید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 20:6 ::  نويسنده : F a R z A d

 هنوز کورمال کورمال در حال جستجوی فرد مورد نظر خود هستند. امروز می خواهیم با دسته بندی مردها به گروه های مختلف، به شما کمک کنیم تا بفمید جزء کدام دسته از عشاق و شرکای جنسی هستید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : F a R z A d

 یک واقیعت مهم این است که اغلب مردان در مورد احساسات خود در یک زمان مشخص هیچ گونه ایده و نظری ندارند. مطالعات نشان داده که مردان از تکلم برای ایجاد اختلاف، جدایی و استقلال استفاده میکنند ( دقیقا برعکس زنان که برای ایجاد پیوستگی به صحبت کردن میپردازند ). بنابراین اگر بخواهید شوهرتان با شما صحبت کند احتمال اینکه او دچار پریشان حالی و ناراحتی شود زیاد میگردد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : F a R z A d

 این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : F a R z A d

 در قرار گذاشتن با خانم ها، تعریف و تمجید می تواند یک ابزار بسیار موثر باشد. البته، خیلی از این تعریف و تمجیدها ممکن است باعث شود مردی نیازمند به نظر برسید. باید یک تعادل مناسب را حفظ کنید. پس چه باید بکنید؟ باید از موضع قدرت این تعریف کردن را انجام دهید. اگر بتوانید در این فرم ارتباط ماهر شوید، آنوقت طرفتان شما را فردی قوی می بیند و برای توجه و تایید شما بیقراری می کند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : F a R z A d

 رویکرد اولیه برقراری ارتباط با جنس مخالف عبارت است از پیدا کردن شریکی مناسب که خصوصیاتی منطبق با معیارهای شخصی فرد داشته باشد؛ از اینرو می توان اظهار داشت که شیوه و تکنیک های به کار گرفته شده به این مضمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : F a R z A d
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 412
بازدید هفته : 927
بازدید ماه : 1348
بازدید کل : 37442
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1